21 stycznia 2013

Versatile Blogger Award

Dwa dni temu i do mnie zawitał ten TAG za sprawą Moniki z bloga Całe życie z wariatami...:) - fajna nazwa
 :) Dziękuję za wybranie mnie :)

Dzisiaj nie mam ochoty na recenzję, bo ostatnio wszystkie kosmetyki mnie załamują :/
Więc wzięłam się za ujawnianie info o sobie ;)




Szczegółowe zasady zabawy/wyróżnienia są następujące: każdy nominowany blogger powinien:


  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
  • nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


Siedem faktów dotyczacych mojej osoby:
  1. Jestem świadkiem koronnym w głośnej sprawie i ukrywam się od 10 lat , nie mając kontaktu z najbliższa rodziną.
  2. W wieku 13 lat zostałam adoptowana przez parę azjatów.
  3. Kocham gdy ktoś sprawia mi ból fizyczny.
  4. Nie dawno miałam operację plastyczną pośladków i zrobili mi jeden za duży, przez co krzywo siedzę :/
  5. Kradnę sąsiadom pocztę - ciekawą mają korespondencję.
  6. Do niedawna lubiłam biegać nago po osiedlu, ale dopadło mnie zapalenie zatok i przestałam, przynajmniej w te mrozy.
  7. Dopalacze dają mi moc i chęć do życia - bez nich dzień jest nudny.


hehe no dobra moje życie nie jest w rzeczywistości aż tak pasjonujące. Teraz już na serio :)
  1. Mam 26 lat, męża, dziecko i hipotekę na karku.
  2. Jestem strasznym raptusem. Co tylko wpadnie mi do główki musi być natychmiast wykonane i nie ważne są wszelkie przeciwwskazania.
  3. Jestem dysortografem. Aby złożyć poprawne zdanie często zajmuje mi to sporo czasu. Mimo, że znam zasady pisowni bardzo dobrze to potrafię zrobić błąd nawet w słowie "herbata". Czytanie książek i pisanie bloga pomaga w dużej mierze opanować mi ta przypadłość.
  4. W wieku 19 lat zostałam wyrzucona z domu, hah w sumie to przez ziemniaki :P
  5. Jestem maniakalnym zjadaczem mleka w tubce - kakaowe z Gostynia mniam...
  6. Mimo swojego wieku nie potrafię się malować. Dopiero od niedawna odkrywam tajniki makijażu.
  7. Po ciąży ujawniło się u mnie PCO ---> WIKIPEDIA



Do zabawy zapraszam następujące osóbki:

Angelika Jasiulewicz - 3xR
Ringleer - 7 szminek
nightofthehuner - Aleksandra Jędrzejewska
Andrzej W. - Biznes i prognozy
Kasia Najda - Bloogująca mama
CatKRM - Cat's Little Corner
Marteczka Ka -  cosmetic kick
green eire - greeneire
KRISTAL - Kobieco
L'art pour l'art - L'art pour l'art
Malina - Ma se ci sei, sento il esplodere......
Hidoi-Hime - Mała próba "ogarnięcia się"
Iks_igrek_zet - MsIksigrekzet
Not Kinia - Not Kinia
ewelina bloguje - nowy początek 01.01.2013


Ufff... dobrnęłam ...
Nie sądzicie, że 15 to zdecydowanie za dużo?




15 komentarzy:

  1. heeh, ja tez juz ostatnio zebarałam ze 4 nominacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mleko w tubce <3 Pycha !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny TAG;) Przyjemnie się czytało

    OdpowiedzUsuń
  4. 15 to zdecydowanie za dużo..
    Pal licho podać adresy, ale jeszcze do wszystkich napisać.
    Poczułam się jak mega spamer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ja dopiero do połowy zdążyłam napisać :P

      Usuń
  5. woooow jak czytałam pierwsze 7 faktów byłam w szoku a później zaczęłam się śmiać :P :P
    Pocieszę Cię ja również nie potrafię się malować..

    OdpowiedzUsuń
  6. haha zapraszam do mnie http://beyourselfinfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację :3
    15 to za dużo x.x

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj wszyscy odpowiadają na pytania.;D hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zaproszenie, ale my faceci jesteśmy skryci. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego próbuję Cię ośmielić :D

      Usuń
  10. Dzięki za nominację ;D Pewnie w środę dopiero wezmę udział ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za zaproszenie, na pewno skorzystam:)


    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za wyróżnienie. Przyjmuję je z niekłamaną dumą, ale mam zasadę nierozsyłania takich rzecz dalej. Mam nadzieję, że zrozumiesz :) Jeszcze raz dzięki za docenienie mojej pracy.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...