19 stycznia 2013

LEGO DUPLO dla najmłodszych

Do Streetcom zapisałam się jakieś trzy miesiące temu. Wahałam się, bo wymagali ksera dowodu osobistego i podpisanego oświadczenia.  Wysłałam jednak i czekałam... czekałam...
Wątpiłam czy to wogóle działa i szczerze mówiąc ganiłam się za to, że tak łatwo mnie nabrać.
Aż tu nagle przyszedł meil, że zostałam ambasadorką akcji Lego Duplo. Jak ja się cieszyłam :D
Nie mogłam się doczekać paczuszki i radości jaką sprawię mojemu szkrabowi.

Kurier przyniósł szare pudełko, a wnim kolorowe z napisem "Paczka Ambasadorki", a w nim jeszcze jedno z doskonale zabezpieczonymi klockami i ulotkami. Zestaw, który otrzymaliśmy ma numer 10554 - kreatywny pojazd do ciągnięcia dla maluszka.
Tutaj możecie zobaczyć wiele innych ciekawych zestawów [klik].






Na drugi dzień wysprzątaliśmy z Jankiem cały pokój. Zaskakujące ile dziecko jest w stanie zrobić, żeby dostać nową zabawkę ;P

No i zaczęła się zabawa.Skupienie na twarzy synka najbardziej mnie rozbrajało.




Ułożyliśmy też oczywiście budowlę z obrazka :)



Dwie godziny spokoju, więc jestem bardzo zadowolona. Jaśko układał co raz to różne konstrukcje i demontował, tak na zmianę. Czasem tylko przybiegł i " Mamo pacz, pacz..".
Najlepsza jest moim zdaniem sama platforma. Taka baza. Nasze teraźniejsze klocki albo były układane w wieże lub po prostu układane obok siebie. Platforma pomogła w tworzeniu kreatywniejszych rzeczy.
Uśmiech wywoływała też możliwość jeżdżenia i ciągnięcia za sznureczek :)

A teraz coś o samych klockach.

LEGO DUPLO to klocki specjalnie zaprojektowane dla dzieci w wieku już od 1,5 - 5 lat. Duże klocki dla małych rączek. Klocki DUPLO są znacznie większe od standardowych klocków LEGO, dzięki czemu maluch może bezpiecznie rozpocząć swoją przygodę z budowaniem już od najmłodszych lat.

Zabawa klockami LEGO DUPLO :
  • Rozwija wyobraźnię i kreatywność.
  • Wpływa na umiejętność rozróżniania kształtów i kolorów.
  • Rozwija zdolność koncentracji.
  • Buduje poczucie własnej wartości.
  • Rozwija sprawność manualną maluszka.
  • Kształtuje umiejetności społeczne maluszka.
Porównanie zwykłych klocków i LEGO DUPLO.


Kształt oczywiście widać na pierwszy rzut oka, że mają inny. W zwykłych klockach bardzo czesto się zdarza ułamanie wypustki i robi się w nim dziura. W DUPLO raczej nie jest to możliwe.
Kolory w DUPLO są bardziej wyraziste, a przy tym nie martwię się o to, że farba, którymi pokryte sa klocki może być toksyczna. Posiada wszystkie możliwe certyfikaty bezpieczeństwa. Przy zakupie zabawek na bazarze musimy pilnować, aby dziecko ich nie brało do buźki. Tyle ostatnio się słyszy o szkodliwości chińskiech zabawek.
Podoba mi się też to, że DUPLO są z owiele grubszego i solidniejszego materiału. Na fotkach poniżej możecie zobaczyć jak powyginały nam się zwykłe klocuszki.


Widać różnicę prawda? Przez takie pofalowanie plastiku, klocki już nie pasują do siebie idealnie i ciężko je układać.

Ogólnie jestem bardzo zadowolona z możliwości testowania tych klocuszków. Jest to jedna z bezpieczniejszych zabawek jakie ma mój szkrab i jednocześnie trwalszych. Wiem, że nie będę znajdywała ułamanych części klocków po całym dywanie, tak jak to było z naszymi dotychczasowymi klockami.
Janek jak narazie cały czas tworzy ze skupieniem co raz to inne budowle.
Jedyne nad czym ubolewam to cena. Ok 70-80 złotych to jednak sporo i jak dla nas luksus.

15 komentarzy:

  1. Lego Duplo to świetna propozycja na pierwsze klocki.
    Jeste wierną fanką Lego od dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klocki dla dziecka to dobry pomysł.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, Duplo są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że synek był bardzo skupiony na zadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznego masz synka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam z dzieciństwa takie właśnie dziurawe - przez wyłamanie wypustki - klocki. Te rzeczywiście są - na logicznie rzecz biorąc - zabezpieczone odmienną nieco budową.

    Cieszę się, że mogę Ciebie poznać - przynajmniej pośrednio - zdajesz się być niesamowicie pozytywną osobą, a takie bardzo cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo dzieciństwo mi się przypomniało ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Duplo jest rewelacyjne, świetnie rozwija kreatywność maluchów :) Mój Syn też od nich zaczynał, teraz ma 6 lat i tworzy mega-budowle z Techic :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no to szybko Cie wybrali, ja jestem chyba z 7 miesiecy zapisana i dopiero jestem po 1 kampani:) miałaś szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję paczuszki.

    też myślałam nad rejestracją na tej stronce.

    Masz ślicznego synka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Streetcom nie wymaga ksera dowodu osobistego! A wysłanie oświadczenia o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych nie jest obowiązkowe. Można brać udział w kampaniach nawet jeśli nie prześle się oświadczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie wymaga? no wyraźnie tak miałam w meilu napisane. shit szkoda, że nie mam tego meila już u siebie, bo bym pokazała. A o tym, że bez oświadczenia można brać udział nawet nie wiedziałam. No ale już po fakcie.

      Usuń
  12. Ale fajne :) Też zapisałam się do streetcom ale jeszcze nie brałam udziału w żadnej kampanii

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje dzieciaczki byłyby wniebowzięte, jakby miały takie zabawki kiedyś.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...