02 lutego 2014

Półroczne wyzwanie z Ewą Chodakowską "BIKINI 2014" - TYDZIEŃ 2

Pierwszy tydzień za mną !
Nie było łatwo przyzwyczaić się do innego żywienia niż dotychczas. Nie wszystkie dni wyglądały tak jak "nakazano". Menu rzeczywiście wymaga trochę wkładu finansowego, a jak się ma w domu jeszcze mężczyznę pracującego fizycznie to już zaczynają się komplikację. Śniadania były według przepisu Ewci i muszę przyznać, że dawały mi energii na większość dnia. Obiady zaś już takie same nie były. Moi mężczyźni jedli kaloryczne dania, a ja ich lekkie odpowiedniki. Inaczej musiałabym wydać majątek.
Nie obyło się też bez paru grzeszków. Chociażby serniczek w weekend ;)





ZACZYNAM DRUGI TYDZIEŃ !



W drugim tygodniu wyzwania menu jest identyczne jak w poprzednim ----> KLIK

Nie będę przepisywać, bo to bez sensu ;)
Zmiana następuję jedynie w treningach, ale też nie jakaś drastyczna.



DAY 8

ĆWICZENIA:  ULUBIONY TRENING

DAY 9

ĆWICZENIA:  6 x 6 minutówek

DAY 10

ĆWICZENIA:  

50 pajacyków 

30 zwykłych brzuszków z nogami na podłodze / macie ugietymi w kolanach pod kątem 90 stopni

20 pajacyków

30 brzuszków z nogami uniesionymi i ugietymi ppd kątem 90 stopni

20 pajacyków

30 brzuszków z nogami wyprostowanymi - próbujemy sięgnąć dłońmi stóp 

Całość powtórz 3 x 


DAY 11



DAY 12

ĆWICZENIA:
+
20 przysiadów, 
30 naprzemiennych wypadów nogi prawej/lewej do tyłu,
40 skłonów - staramy sie dotknąć dłońmi do palców stóp,
50 skipów A - biegnij w miejscu unosząc wysoko kolana,
50 sek "krzesła" przy ścianie - oprzyj sie plecami o ścianę, zrób krok do przodu i obniż biodra na wysokość kolan - odcinek lędźwiowy przyklejony do ściany, brzuch napięty - ciężar ciała na całych stopach, pięty przylegają mocno do podłogi,
100 pajacyków 

Wykonaj ten krótki program w kolejności ćwiczeń od góry do dołu a następnie powtórz od dołu do góry 

DAY 13

ĆWICZENIA:  
X 2


DAY 14

ĆWICZENIA:  SPACER



DODATEK :


Za każdym razem kiedy widzisz reklamę :
- ubrań, butów - zrób 30 brzuszków 

- produktów spożywczych, jedzenia - zrób 30 pajacyków 
- biżuterii - zrób 20 przysiadów
- biur podróży - przez cały czas trzymaj pozycje "deski" - czyli "plank" na przedramionach 

- kosmetyków - zrób 20 damskich pompek na kolanach 
- zapowiedz filmu - sprint przez cały czas zapowiedzi 
- zapowiedź innego programu tv - 20 naprzemiennych wypadów nóg do tyłu 

Ja dodałam jeszcze:

- reklama leków - przysiady sumo




27 komentarzy:

  1. Słyszałam o tym wyzwaniu, jednak się nie zdecydowałam ;) ćwiczę z Ewcią i jej Skalpelem, a teraz chcę spróbować Killera ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia i wytrwałości (: a Ewki osobiście, to wszystko jestsztuczne i na pokaz, ta cała otoczka pseudoszczerości obrzydza mnie, ale muszę przyznać, jej ćwiczenia są bardzo skuteczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie samo zdanie :)

      Usuń
    2. Anonimowy17:06

      przede wszystkim do takich efektów jak widać na jej ciele nie dojdzie się robiąc tylko jej ćwiczenia. to jest wynik ciężkiej pracy na siłowni

      Usuń
    3. Zdaje się, że podzielam Waszą opinię ;)

      Usuń
  3. Anonimowy22:09

    Życzę wytrwałości, ja zaczynam jutro "mój projekt". Niedługo napiszę o nim notkę na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę wytrwałości:) ja mam jakiś zastój- nie chce mi się tyłka ruszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki, ja nie ćwiczę, wszystko jem i już 2kg mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog :-)
    Zapraszam również do mnie :-)

    www.kuchniaipodroze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak szybko minął ten tydzień! ;) Przy dietach idzie zbankrutować- to prawda ; )) Powodzenia na kolejny tydzień! Dasz radę ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wymiękłam, nie daję rady z Ewą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. powiedz, gdzie się na wakacje wybierasz, żebym ja tam nie pojechała,. bo mnie przyćmisz swą smukłością ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bym nie wytrwała

    OdpowiedzUsuń
  12. a ile już schudłaś?

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że już 2 tydzień. ;) Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy15:49

    Super że zebrralas to w całość. Niby na fb ewka też to zrobiła ale jakoś tu czytelniej :)
    Ją zaczęłam tak jak Ty - tydzień później. Na razie jest ok, choć nie zawsze jem tak jak jest w przepisach, ale też zdrowo :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też wygodniej jak sobie to w taki sposób zapisałam :)

      Usuń
    2. Anonimowy21:09

      I przy okazji my korzystamy hihi.:*
      Magda

      Usuń
  15. Anonimowy17:41

    Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja Chodakowskuej jakoś nie mogę, no chyba ze ja wyciszam i wlaczam sobie muzykę:-) . wole np mel b, ale są gusta i guściki:-) . trzymam za ciebie mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Serniczkiem też bym nie pogardziła. :) Trzymam kciuki za Twoją dietę. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie wytrwałości życzę - ja niestety wielu ćwiczeń robić nie mogę :/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...