19 lutego 2014

Nietypowa walentynka :D

Nietypowa walentynka trafiła do mnie tydzień temu. Zazwyczaj czerwień króluje w ten dzień, a tu TBS przełamało stereotyp i postawiło na jagódki ;)
Zaskoczyłam się i to bardzo. W niewielkim zielonym kartoniku znalazłam pięknie pachnący żel pod prysznic, który od razu musiałam użyć i film " Jagodowa miłość". Nie obejrzany jeszcze, ale niech no tylko nadejdzie wolny wieczór....
Korzystając z okazji opiszę Wam trochę jak się sprawdził ten niespodzianko-wy żel :)





Marka : The Body Shop

Pojemność: 250 ml

Cena: ok. 25,00 zł

Dostępność: Stacjonarne sklepy


Buteleczka mała, choć bardziej niska, niepozorna, a mieści w sobie 250 ml żelu. Na tle innych żelów o tej samej pojemności wygląda na maleństwo :P
Zakrętka na klik ułatwia dozowanie. Nie zdarzyło mi się wylać za dużo.
Najbardziej ujął mnie zapach. Jagody accai jak nic upchane są do środka:P Lubię takie owocowe zapachy. Od razu przypomina mi się lato. Zapach uderza z mocną siłą zaraz po otwarciu buteleczki i rozchodzi się na całą łazienkę. Szkoda tylko, że na skórze nie pozostaje dłużej.


Żel polecam w szczególności na prezent. Jeśli chcecie komuś umilić zapachowo wieczorne prysznice/kąpiele to to jest bardzo dobry pomysł. 
Ja przynajmniej bardzo się cieszę z prezentu jaki sprawiło mi The Body Shop :)



A cała seria jagodowa przedstawia się tak:



26 komentarzy:

  1. Jagodowe walentynki czemu nie? :D Generalnie nie przepadam za jagodami i ich zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę , przemiła niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo uwielbiam jagody :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna walentynka, film jagodowa miłość bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor troche mało jagodowy:P myjka swietna:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm, lubie jagody! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. też dostałam, bardzo miły gest z e strony TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam jagody ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. urocza walentynka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna walentynka,moje włosy właśnie pachną jagodowym szamponem balea.
    kuszący zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy16:33

    Uwielbiam jagody, chętnie bym przetestowała u siebie masło to ciała z tej serii. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna walentynka. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jagodowa niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przyjemna Walentynka.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna walentynka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna walentynka :] Czym Ty sobie na nią zasłużyłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie bym obejrzała sobie ten film :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten żel musi na pewno cudnie pachnieć:):) Uwielbiam BS :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo, fajna, nietypowa walentynka ;) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Interesująca walentynka hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam pachnące żele ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...