12 lutego 2014

Bioelixire Argan Oil - szampon

Moja skóra głowy jest bardzo wymagająca i kapryśna. Już po dwóch umyciach potrafię ocenić, czy coś jest dla mnie , czy ląduje w śmieciach. Ten szampon pokochałam od pierwszego użycia ! Stosuję go od dwóch tygodni i od tego czasu właśnie przestałam się notorycznie drapać :P
Także wrażliwców zapraszam do dalszej lektury :D



Bioelixire Argan Oil Szampon do włosów



Marka : Bioelixire

Pojemność: 200 ml

Cena: ok. 18,00 zł

Dostępność: Rossmann, Ambasada Piękna

Szampon z olejkiem arganowym, przywraca włosom blask i siłę, działa antyutleniająco. Chroni włosy przed smogiem i działaniem innych czynników zewnętrznych. Idealny do włosów matowych i bez życia, delikatny dla skóry głowy. Wzbogacony olejkiem jojoba i słonecznikowym.

Skład: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Sodium Cocoamphoacetate, Sodium Myreth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Parfum (Fragrance), Glycol Distearate, Citric Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Cocamide MEA, Laureth-10, Benzyl Alcohol, Argania Spinosa Kernel Oil, Polyamide-2, Simmondsia Chinensis Oil (Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil), Butylene Glycol, Heliantus Annuus Seed Extract (Heliantus Annuus (Sunflower) Seed Extract), Methylchloroisothiazolinone, C.I. 14700 (FD & C RED 4), C.I. 19140 (FD&C YELLOW 5), Methy­lisothiazolinone, C.I. 42090 (FD & C Blue 1).



OPAKOWANIE:                                                                           

Biała nieprzeźroczysta tuba z mocnego tworzywa. Zamykana na klik. Design przyjazny i nieprzesadzony - biały z błękitnymi akcentami.
Mi kojarzy się z kosmetykami, które kiedyś można było dostać jedynie u fryzjera.

KOLOR:                                                                                 

Niestandardowy. Jasny brąz z połyskiem perłowym.

KONSYSTENCJA I WYDAJNOŚĆ:                                    

Konsystencja typowego jak dla mnie szamponu. Nie za gęsty, nie za rzadki - taki w sam raz.
Wydajność jak dla mnie trochę słaba, może dlatego, że nakładam go więcej niż normalnie, aby wymusić pianę. Mało się pieni jak dla mnie. 

ZAPACH:                                                                             

Trudno mi określić. Na pewno należy do tych przyjemnych. Wyczuwam w nim nutę orzechową + olejek arganowy.

DZIAŁANIE:                                                                             

Działanie jest po prostu świetne. Choć od szamponów zwykle nie wymagam zbyt wiele. Mają po prostu umyć głowę i nie podrażniać. 
Bioelixire pod tym względem spisuje się super ! 
Dodatkowo sprawia, że moje włosy są błyszczące i sypkie, czyli takie jak lubię :)




Zdecydowanie szampon Bioelixire Argan Oil należy do moich ulubieńców. Ostatnio wiele szamponów powędrowało dalej po jednym użyciu, bo albo nie myły dokładnie, albo tworzyły strupki. 
Po tym kosmetyku tego problemu nie mam :)



16 komentarzy:

  1. ja znalazłam swój ideał - Joanne Naturię - i zmieniać będę tylko warianty zapachowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To już kolejna pozytywna opinia jaką czytam o tym szamponie, więc rzeczywiście coś w nim musi być ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie widziałam tego szamponu :) Ja obecnie stosuję kurację Seboradin i jak na razie jestem zadowolona chociaz szampon słabo oczyszcza włosy.

    OdpowiedzUsuń
  4. też jestem zadowolona z szamponu. masz ładnie lśniące włosy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z włosami i skórą głowy nigdy nie miałam żadnych problemów, a moja bujna czupryna czasami nawet doprowadza mnie do rozpaczy. Ale bardzo lubię kosmetyki z olejkiem arganowym.

    OdpowiedzUsuń
  6. taki by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mój faworyt :) miałam, stosowałam i uwielbiam :) polecam maskę do kompletu :) razem dają niesamowity efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny ale zachęcacie, znowu muszę wydać pieniądze ;-)

      Ale masz gładkie włosy <3

      Usuń
  8. Anonimowy17:01

    Piękne masz włosy :)
    Szampon wydaje się być super. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę musiała go spróbować bo czytałam już nie jedną dobrą opinię o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy ten szampon i tak sobie myślę że może warto byłoby się na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :) Chciałam Cię poinformować, że nominowałam Cię do Leibster Blog Award :)
    Zaglądnij na mojego bloga w celu uzyskania wielu cennych informacji! :)
    http://challenge-accepteed.blogspot.com/2014/02/pierwsza-nominacja-do-liebster-blog.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam, ale zapowiada się bardzo ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...