04 lutego 2014

Refresh żel do twarzy - Kolastyna

Dzisiaj o kolejnym kosmetyku od Kolastyny. Tak jak poprzednie mnie zaskoczyły tak ten troszkę mnie zawiódł.





PRODUCENT: Sarantis


MARKA: Kolastyna
POJEMNOŚĆ:  150 ml
CENA: 10,00 zł
DOSTĘPNOŚĆ: Rossmann


CERA: normalna i mieszana

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates/ Palmeth-25 Acrylate Copolymer, Soluble Collagen, Glycogen, Hydrolyzed Elastin, Allantoin Panthenol, Peg-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Zinc Gluconate, Magnesium Aspartate, Copper Gluconate, Tetrasodium Edta, Parfum, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Sorbic Acid, Methylisothiazolinone, Sodium Succinate, Glycerin.



Opakowanie - Standardowa miękka tuba stawiana na zakrętce. Design przyciągający wzrok. Jasna zieleń to bardzo przyjemna barwa.



Zapach - Delikatny, lekko perfumowany. Wyczuwalny jedynie w tubie.

Konsystencja - Na pierwszy rzut oka zwykły bezbarwny żel. Przy nakładaniu już wyczuwamy, że jest jakby "tłusty".  Zmywanie nie pozostawia już wątpliwości co do dziwności tego żelu. Potrzeba dużej ilości wody do usunięcia go z twarzy. Bardzo się ślizga.

Działanie - żel bardzo dobrze zmywa jedynie lekki makijaż. Z mocniejszym jest już trochę gorzej. Oczywiście oczu się nim nie zmywa! Po umyciu cera jest  niestety ściągnięta i bez kremu nawilżającego ani rusz. Skóry mi nie przesuszył, ale spowodował łupież na brwiach :/



Podsumowując żel bardzo średni.

24 komentarze:

  1. Masakra,a tak się dobrze zapowiadał...
    Szkoda kurka :( Czaiłam się na niego, dzięki za uprzedzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czaiąłm się na niego, ale po tej recenzji chyba jednak mi się odwidział, wolę trzymać się od niego z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię żeli, które się ślizgają.. dobrze że się na niego nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam mam swój ulubiony a avonu i nastepny z flos- leku w kolejce do wypróbowania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nigdy mnie do niego nie ciągnęło i dobrze :/ Nie potrzebuję kolejnego średniego żelu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie fajnie, że ściąga skórę. Ale każda firma ma jakiś bubel.

    OdpowiedzUsuń
  7. No to raczej taki żel do mycia po demakijażu, dla odświeżenia jedynie

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie opakowanie przyciąga- szkoda, że tak zawiódł :(

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląd ma dość atrakcyjny ale skoro mówisz, że niekoniecznie to niekoniecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. To niefajnie, że takie numery odstawia. Ja mam żel z Tołpy i sprawdza się bardzo dobrze :)

    MARTTUJEST.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy15:35

    Szkoda, że się nie spisał. Nie ma nic gorszego niż łupież na brwiach. :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że jednak nie zdecydowałam się na zakup :) a wczoraj już go miałam w ręce :) dobrze, że jednak się opamiętałam

    OdpowiedzUsuń
  13. przynajmniej wiem czego unikc :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a wydawał się taki perfekcyjny...

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy19:13

    Jakoś nie mam zaufania do Kolastyny

    OdpowiedzUsuń
  16. z kolastyny jeszcze nic nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  17. Łupież na brwiach ?! :D Oj zdecydowanie on nie jest dla mnie !

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam wersję oczyszczającą i niestety kiepska jest..

    OdpowiedzUsuń
  19. Jezu, jak ja nie cierpie łupieżu na brwiach. Miałam jeden taki żel do twarzy. Istna masakra.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz o nim słyszę. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam, ale jeśli przesusza to jednak się nie skusze na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy13:13

    A ja jestem bardzo z niego zadowolona - to, że się "slizga" znaczy, że bardziej nawilża - moja skóra nie była po nim ściągnięta. Zmywam nim również oczy i doskonale sobie radzi (maluje oko zawsze cieniem i kredką oraz tuszem do rzęs). Każdy ma inną cere - testowanie kosmetyków przez 1 osobę i zachwalanie albo krytykowanie produktu wg. mnie nie ma sensu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego warto poczytać kilka opinii .... Chcesz oddam Ci, bo zostało mi ponad połowę ;)

      Usuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...