21 lipca 2013

Masło do ciała mandarynka i jogurt - Wellness Beauty

Jakiś czas temu wygrałam w konkursie Rossmanna potężną paczkę. Nie wiem dlaczego się nią nie chwaliłam. Chyba jeszcze wtedy skromna zbyt byłam :P
Znajdowało się w niej pełno kosmetyków o cudnych kwiatowo-owocowych zapachach. Wielka torba na zakupy i nawet nasionka kwiatków.
Kosmetyki powoli zużywam, a z nasionek wyrastają kwiatki :) Jeden już nawet zakwitł.



Jednym z owocowych kosmetyków było:

Rossmann, Wellness & Beauty, Korperbutter Mandarine & Joghurt (Masło do ciała `Mandarynka i jogurt`)

Producent/Dystrybutor: Rossmann
Pojemność: 200 ml
Przeznaczenie: sucha i zniszczona skóra
Cena: ok. 10,29 zł

Składniki:  Aqua, Butyrospermum Parkii Butter, Ethylhexyl Stearate, Glycerin, Theobroma Cacao Seed Butter, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Pantaerythrityl Distearate, Dimethicone, Phenoxyethanol, Sodium Polyacrylate, Parfum, Simmondsia Chinesnsis Seed Oil, Limonene, Sodium Stearoyl Glutamate, Tocopheryl Acetate, Methylparaben, Citric Acid, Yogurt, Xanthan Gum, Ethylparaben, Alcohol, Linalool, Citronellol, Citral, Isobutylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Citrus Madurensis Fruit Extract, Caramel, CI 15985, Geranoil.



Masełko mieści się w okrągłym sporym pojemniku w kolorze mandarynkowym. W środku dla lepszego zabezpieczenia znajduje się sreberko.  Wygodne i nie skomplikowane opakowanie.
Konsystencja jest bardzo przyjemna. Nie trzeba używać pazurków do wydobycia tak jak przy niektórych masełkach, ale też nie jest lejąca się. Mniej więcej taka struktura jak masło wyjęte z lodówki na 2 godziny ;)
Rozmasowuje się je bardzo przyjemnie. W kontakcie ze skórą staje się balsamem nieco gęstszym.



Kolor jak widać też mandarynkowy. Mam wrażenie, że oddaje małą ilość koloru skórze i robi się ona lekko brzoswiniowa - piękna .
Zapach.... oj zapach to ma cudny, choć dla niektórych może być za słodki. Mi przypomina zapach gumy mamby pomarańczowej takiej z dzieciństwa. Teraz chyba zmienili go nieco. Nektórzy wyczuwają w nim nawet wanilię ;) Mi bardzo odpowiada, zwłaszcza, że utrzymuje się przez cały dzień.
Działanie jak najbardziej takie jak opisał producent. Nawilża głęboko i sprawia, że skóra nabiera zdrowszego wyglądu. Pierwsze zastosowanie sprawia już, że czujemy sporą poprawę.
Przez cały dzień możemy się cieszyć pięknie nawilżoną skórą.


Ja pokochałam to masełko od pierwszego użycia. Lubię je za długie działanie. Nie mam czasu zbytnio w ciągu dnia na  ponowne smarowanie, a przy nim nie muszę już się martwić o suchą skórę. Najczęściej ląduje na nogach i rękach. Na brzuch wolę delikatniejsze balsamy.
I chociaż zapach jest bardzo intensywny to żadne owady się do mnie nie kleją. Nawet komary coś nie chcą gryźć :P



A Wy macie jakieś ulubione masełka/balsamy na nawilżoną skórę przez cały dzień?

 

34 komentarze:

  1. moją ulubioną konsystencją smarowideł do ciała są właśnie masełka. tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo zachęcająca cena :) i zapach z pewnością też :)
      Wrzuciłam na bloga paczuszkę od Ciebie, wczoraj :*

      Usuń
  2. Mi wlasnie ten zapach kompletnie nie pasuje, mdli mnie od niego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak jak pisałam, dla niektórych za słodki :)

      Usuń
  3. No jak mogłaś się nie pochwalić! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale dla zapachu chyba wypróbuję, jak tylko zmęczę moje mazidła.

    OdpowiedzUsuń
  5. AAAAAA cudo ;D Szkoda, że w słoiczku a nie w formie balsamu :( Bo jednak słoiczki mnie wkurzają :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom w formie balsamu trudno by było cokolwiek wydobyć w przypadku tego masełka :P

      Usuń
    2. Chodziło mi, że w butelce jak balsam i o konsystencji balsamu :D

      Usuń
    3. Wiesz co... Celię nałożyłam najpierw na paznokcie u stóp i jedna warstwa wyglądała tragicznie, co jest trochę dziwne xD Dołożyłam na drugi dzień drugą warstwę i wytrzymało mi to z tydzień myślę, nie liczyłam, ale na pewno lepiej niż niektóre moje lakiery, które są dość trwałe :P Np. Astor teraz wygląda okrutnie na moich paznokciach, a nie tak dawno nim malowałam. Także nadaje się na nogi :D U rąk dość króciutko się trzyma, ale pięknie wygląda :) Zresztą ja często zmieniam kolorki i mi to nie przeszkadza ;)
      I nie wiem czemu cię nie było w obserwowanych xD Ale miło, że jesteś :*

      Usuń
  6. nie mialam go, gratki:) zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się, że mogłoby mi przypasować. Obecnie stosuję bardzo przyjemne masło różane Stenders.

    OdpowiedzUsuń
  8. ie znam tego maselko, ale bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam, ale ma fajny skład, więc przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze koniecznie wypróbować wchodzi już na spora list balsamów i maseł do wypróbowania u mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znalazłam jeszcze swojego ulubieńca do ciała - niestety ;p Każdemu cos brak xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam ulubionego. Mam parę, których używam na zmianę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ależ wygląda zachęcająco, mogę sobie tylko wyobrazić ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie spotkalam sie z nim jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy go jeszcze nie miałam, ale brzmi kusząco. Akurat kończy mi się balsam więc może wypróbuję ;)
    A wyjeżdżam do Gdańska, chciałabym też podjechać do Sopotu albo Gdyni, ale nie wiem czy się wyrobię czasowo bo już sporo mam zaplanowane na ten pobyt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję, będę tam tylko 2 pełne dni, nie licząc tego w którym przyjeżdżam wieczorem i tego, w którym raniutko wyjeżdżam. Jakoś mam ochotę na spacer po molo w Sopocie! :D

      Usuń
  16. Ja generalnie preferuję jeśli już to lekkie balsamy :) Moja skóra nie ma problemów z brakiem nawilżenia i to pewnie z tego powodu :) Masełka bym nie kupiła, ale podejrzewam, że ładnie pachnie :)

    Buziaki z 3city
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  17. ja jakoś nigdy nie używałam żadnego masła do ciała jakoś nie mogę się przełamać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pewnie, że tak, już poprawiłam, dzięki :)


    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam masła! Nie mam swojego ulubionego, bo kocham każde :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy20:56

    mam go ale nie lubię w nim jego konsystencji;(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ma fajny kolor.:d

    OdpowiedzUsuń
  22. guma mamba *.* musi cudnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zapach musi mieć rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. czytałam wiele pozytywnych komentarzy na temat maseł do ciała tej firmy
    chyba musze je wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Całkiem tanie to masełko jak na jego właściwości :>

    OdpowiedzUsuń
  26. musi być rzeczywiście fajowe :))) szkoda że nie używam masełek do ciała ( albo przyjemniej bardzoooo rzadko :)))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...