02 lutego 2013

Outdoor Girl brown shimmer



Mimo moich krótkich i rozdwajających się paznokci nie mogłam się powstrzymać przed wypróbowaniem tego lakieru. Dostałam go od Portiferole za wygraną w łapaniu licznika.
Bardzo mi się spodobał już wizualnie. Szukałam po necie jakichkolwiek info o nim, ale nie znalazłam. Owszem były lakiery Outdoor Girl, ale wyglądem nie przypominały tego co mam u siebie.  Przyjrzałam się dokładniej i wyczytałam, że to edycja limitowana.
Ja to mam szczęście :P

Lakier Outdoor Girl  Brown Shimmer – PB120


 
Spora buteleczka o bardzo dużym uchwycie pędzelka. Pojemność 15 ml.
Kolor jasny brązik, ale na paznokciu wygląda jak złoty i właśnie to mnie najbardziej ucieszyło J Jeszcze do tego tak ładnie się mieni. Sam w sobie jest doskonałą ozdobą i nie potrzeba żadnych naklejek czy zdobników.







PLUSY:



- niesamowity kolor

- wygodny pędzelek

- jedna warstwa starczy do pokrycia płytki

- świetny design buteleczki


MINUSY:



- za duży uchwyt pędzelka, przez co ręce mi się strasznie trzęsły

- trwałość 2 dni


Nie ma możliwości, aby lakier smużył, czy niedokładnie pokrywał.  Nawet ktoś kto pierwszy raz maluje paznokcie będzie z niego zadowolony. Mieniące się drobinki gubią wszelkie niedociągnięcia.
Zmywanie odbywa się średnio. Coś pomiędzy zwykłym lakierem a takim z brokatem. Po usunięciu go z paznokcia pozostają małe świetliste drobinki, które utrzymują się do ok. 4 mycia rąk.



Przynaje mu 4 gwiazdki.


Mam już na niego kilka pomysłów. Dzięki jego konsystencji doskonale będzie nadawał się do wzorków i kompozycji z innymi lakierami.









13 komentarzy:

  1. ma bardzo duzy połysk ,taki idealny na impreze:)
    szkoda, ze nie zmywa sie go idealnie, ale i tak ładny ma kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się krótkimi paznokciami, mi ostatnio się strasznie łamią, jak tylko urosną to znów jakiś się złamie i wszystkie do skrócenia.

    Kolorek bardzo ładny, ja wcześniej nie lubiłam brokatowych paznokci, ale ostatnio kupiłam sobie taki bezbarwny z drobinkami, nawet fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor ładny ale opakowanie bardzo nie praktyczne , tak jak napisałaś uchwyt jest bardzo szeroki , pędzelek krótki i cienki , ja osobiście wolę długie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faaaajny kolorek :D I gruby pędzelek - to lubię!

    OdpowiedzUsuń
  5. AAA uwielbiam błyszczące lakiery :D
    I w ogóle wszystko co się świeci :D
    Trochę sroka jestem.
    Piękny kolorek tego lakieru ;3

    pozdrawiam
    Cherry

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo ładnie :) i genialnie się świeci :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale połysk! Podoba mi się ten kolorek, ja mam tez krótkie pazurki, wyglądać będzie dosyć ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolor, podobny robię sobie french na czerwonym lakierze, wygląda bardzo pociągająco! :-)

    rudnicka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo krótko się trzyma :( U mnie by się nie sprawdził, bo mam miękką płytkę paznokcia i pewnie by odpryskiwał.

    OdpowiedzUsuń
  10. Krótkie paznokcie też sa ładne, mnie za to nie podobają się zaniedbane łopaty:-p. A lakiera bardzo fajny, tylko to zmywanie mnie przeraża. Raz miałam przyjemnosc zmywac lakier brokatowy i do tej pory mam ciarki:-p

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie się cieszę, że lakier się podoba ale szkoda, że krótko trzyma się na pazurkach :(

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...