20 października 2013

Lakier miniMax Eveline 844

Firma Eveline kojarzy mi się głównie z balsamami, które uwielbiam i kremami. Zdziwiłam się mocno, że zajęli się także lakierami do paznokci. Chcecie wiedzieć jak sprawdził się lakier miniMax to zapraszam dalej :)


PRODUCENT: Eveline
POJEMNOŚĆ: 5 ml
CENA: ok. 5,2 zł [np. tu]



OPAKOWANIE

Szklana buteleczka normalnych rozmiarów, aczkolwiek mieści w sobie jedynie 5 ml. Lubię takie maluszki, bo przynajmniej wiem, że całość wykorzystam.
KOLOR

Numer 844. Z tego co się orientowałam jest trochę trudno dostępny. Jest to pomarańcz wpadająca w czerwień. Bardzo fajnie prezentuje się na pazurkach.

KONSYSTENCJA

Dla mnie nieco zbyt gęsta i mażąca się.

PĘDZELEK

Średniej wielkości i grubości. 

MALOWANIE

Zdawać by się mogło, że przy tak gęstej konsystencji powinien kryć za pierwszą warstwą. Tu trochę się zawiodłam. Pomimo dwóch położonych warstw nadal lekko prześwitywał. 

TRWAŁOŚĆ

Schnie około 30 minut. Nie zaliczyłabym go do tych szybkoschnących. Zdaję mi się, że to dlatego, że trzeba położyć dwie warstwy.  
Producent obiecuje aż 9 dni trwałości. Jak dla mnie jest to oczywiście lekko przesadzone. Po 4 dniach pojawiły się starte końcówki, a całość wytrzymała 6 dni. Jest to i tak naprawdę nieźle.  Pierwszy raz mogłam się cieszyć ładnie pomalowanymi paznokietkami przez tak długi czas. 






Lakier troszkę ciężko się nakłada, ale podbił moje serce długą trwałością. Z pewnością zaopatrzę się w inne kolory tej serii. Zwłaszcza, że cena taka niska.


* Testowanie możliwe dzięki drogerii internetowej uholki.pl . 

33 komentarze:

  1. Faktycznie, piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ulubione lakiery. U mnie przy dwóch warstwach nie ma żadnych prześwitów i schnie baardzo szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna i szczera recenzja ;) muszę spróbować...
    super blog - obserwuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy lakierów z eveline, ale na paznokciach wygląda bardzo ładnie, więc z chęcią bym wypróbowała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki trochę marchewkowy, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To cię zdziwię jeszcze bardziej ;) Eveline ma całą kolorówkę, przez kredki, szminki do tuszy itd ;) A kolorek fajny, chyba ma takie woskowe wykończenie, co? Czy to tylko tak na zdjęciach wyszedł? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczki dalej nie ma... Sprawdź może po numerze nadania co się z nią dzieje... :(

      Usuń
  7. jak dla mnie kolor rewelacyjny!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi sie ;) klasyczna czerwień

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ladny kolor ;), uwielbiam odcienie czerwieni, nawet pomarancze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no 4 dni to bardzo duzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. odpisalam ci na komentarz u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny! kocham czerwien na paznokciach w kazdym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ten lakier, tylko inny odcień czerwieni... nie specjalnie mnie zadowala jego jakość... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten lakier i naprawdę go uwielbiam. Jedna z moich ukochanych czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co za kolor :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam z tej firmy kolor fioletowy, dostałam go w prezencie, ale jakoś nie mogę sie przekonać do koloru. Jednak patrząc na twoje zdjęcia chyba spróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja dostalam zielony...ale kryje przy pierwszej warstwie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomimo że uwielbiam czerwienie to ta jakoś do mnie nie przemawia (zbyt w kolor pomarańczowy mi wchodzi) - ale ciekawa jestem innych kolorów z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny odcień, czerwień wygląda rewelacyjnie na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zauważyłam, że u mnie się długo trzymają lakiery na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny, energetyzujący kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy19:59

    fajne lakiery !
    Zpraszam do mnie! może obserwacja B]

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne są te MiniMaxy :) Zastanawiam się jak to możliwe, że jeszcze żadnego nie posiadam..

    OdpowiedzUsuń
  26. jak dla mnie to trwałość na "+", natomiast gamam kolorystyczna nie moja :(((( moje paznokcie źle wyglądają w takich pomarańczach.

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładny kolor- niestety takich odcieni mam już za dużo w swojej kolekcji:))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...