27 maja 2014

Matujący Top Coat Lovely

Dla mnie jest to gadżecik,który odmienia nieco zwykły lakier. Przez ten mój właśnie sposób traktowania, leżał sobie ten Top Coa'cik sporo czasu w szufladzie. Przy okazji porządków wyszedł na wierzch i musiałam się już nim zająć :)


"Matte Top Coat to idealne rozwiązanie dla osób chcących cieszyć się matowym wykończeniem swojego ulubionego błyszczącego lakieru o dowolnym kolorze. Lakier przedłuży trwałość Twojego manicure i pokryje go matową mgiełką. Na wyschniętą warstwę lakieru nakładamy bezbarwny Top Coat, który natychmiast nada mu matowe wykończenie. "

PRODUCENT: Wibo
POJEMNOŚĆ: 8 ml
CENA: ok. 7 zł 
DOSTĘPNOŚĆ: Rossmann

Buteleczka typowa dla lakieru do paznokci. Pędzelek średniej wielkości,ładnie skrojony, nie maże, nie rozdwaja się.  Przy samym nakładaniu Top Coat zachowuje się jak bezbarwny lakier do paznokci. Nawet jeśli maźniemy nim po skórkach to śladu za bardzo nie zostawi.


Więcej w sumie nie ma co pisać o wyglądzie, bo widać na fotkach co i jak. Możemy od razu przejść do działania. Tu mogę od razu napisać, że sprawuje się świetnie ! Nie rozmazuje lakieru, wysusza go w pół minutki i dobrze utwardza i utrwala.  Jednak wiadomo trzeba umiejętnie pomalować paznokieć, bo czasem smuga potrafi się pojawić. Kwestia wprawy. Wypróbowałam go na różnych lakierach. Praktycznie wszystkie zmatowił świetnie. Najbardziej jednak podoba mi się w połączeniu z lakierem, który ma lekki shimmer. Kolor matowieje, a drobinki nadal świecą. Efekt bardzo ciekawy.
Męczyłam się troszkę ze zdjęciami. Muszę przyznać, że ciężko pokazać fotograficznie co Top Coat robi z kolorem.




Trzeba oczywiście wypróbować sobie kilka kolorów i dobrać ten, który nam pasuje w barwie matowej. Niektóre kolory powinny zostać po prostu błyszczące.Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest tworzenie wzorków matowych, co mi się niestety nie udało, więc nie pokazuję.

W każdym bądź razie Top Coat z Lovely (Wibo) działa tak jak miał działać. Czasem odmiana się przydaje ;)

24 komentarze:

  1. też go mam i jestem zadowolona :) ja ostatnio nosiłam czarny mat ,bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny, aczkolwiek ja jestem zwolenniczką lśniących paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i używałam tylko raz ;p Na czerwonym kolorze, ale nie spodobało mi się ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam z Wibo i jest straszny ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się taki efekt na czarnym lakierze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. też go mam :/ spodziewałam się po nim większych efektów

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go od niedawna, wypróbowałam go raz na mięcie i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny efekt daje ;) chyba będę musiała sie przejść do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię go, choć nie na każdym kolorze wygląda tak samo fajnie :) Ja najbardziej lubię go w połączeniu z klasyczną czernią ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobny preparat z Flomara. Daje całkiem ciekawe wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten sam matujący top coat, lubię go choć rzadko używam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo go lubię, często maluję czarnym, a potem matem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam mat Wibo, ale póki co jeszcze nie bardzo umiem go obsługiwać ;) Połowa paznokci wyszła ok, druga połowa ze smugami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam go ponieważ wolę błyszczące wersje niż matowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam go, bardzo fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie wyobrażam sobie nie mieć takiego topu u siebie, ale mam z innej firmy (MG) i świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś matowy efekt średnio mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie miałam go nigdy...

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam matowe paznokcie, a ten top coat sprawdza się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam go mam go ! I bardzo go lubię ! :))
    U siebie najbardziej go lubię na czerni i czerwieni ! Chociaż na różu też wygląda łądnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię najróżniejsze efekty na paznokciach. Ja mam top coat matujący z Silcare. jeszcze go nie używałam, ale nastąpi to niedługo.

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobno jeden z lepszych matowych topów, w każdym razie mój jedyny i ulubiony :D Czarny french z jego udziałem jest rewelacyjny :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam go ale mam mat z Loreal i chyba wolę jednak błysk na szponkach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny matowy top. ; )

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...