14 maja 2014

Sałatka brokułowa

Jestem sałatkożercą . Uwielbiam wszelkie mieszaniny warzywne i owocowe. Te drugie to najlepiej z bitą śmietaną, co za bardzo zdrowe nie jest ;)
Najbardziej oczywiście smakują mi sałatki takie zrobione w domu. Nie polecam sklepowych. Oprócz warzyw znajdziemy w nich również masę konserwantów.
Ostatnio naszło mnie na brokuły i tak o to pomyślałam o tym daniu.





SKŁADNIKI:                                                                                                                    

- mały brokuł                                                                                      SOS:
- opakowanie sera feta                                                                - łyżka majonezu

- 100g szynki kanapkowej                                                           - mały jogurt naturalny
- pomidor                                                                                   - 2 ząbki czosnku 
- ogórek zielony














WYKONANIE:                                                                                                                   

1. Brokuł podzielić na różyczki i wrzucić do osolonego wrzątku. Gotować ok 5 min. Wyjąć odsączyć i pozostawić do wystygnięcia.
2. Wystudzonego brokuła przekładamy do miski.
3. Dokładamy do miski pokrojoną fetę, ogórka i pomidora.
4. Z podanych składników przygotowujemy sos i polewamy nim warzywa.
5. Delikatnie mieszamy.


SMACZNEGO !


24 komentarze:

  1. Zgaduję w majówkowej zgadywance- czy to sałatka brokułowa? hahahahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak lubię lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obfociłam Twój przepis telefonem, na pewno skorzystam z niego. wykorzystam mrożonego brokuła.

    OdpowiedzUsuń
  4. nabrałam ochoty na taka sałatkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy przepis jeszcze nigdy nie próbowałam sałatek z brokułem - teraz na to odpowiednia pora :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana jak lubisz sałatki to polecam taką :
    kapusta pekińska
    puszka ananasa plastry
    mały słoiczek chrzanu tartego
    pól kubka śmietany 18%
    pieprz sól,
    kapusta poszatkować, ananasa pokroić, śmietane wymieszac z chrzanem i przyprawami.
    Zalac, wymieszać - -pożreć i nie mieć wyrzutów sumienia :)
    Przepis na Twoją spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o i ja uwielbiam sałatki :) Z brokułem też jakąś jadłam ale chyba inne składniki tam były oprócz brokuła ;) Ostatnio jadłam pyszna sałatkę gyros - mniam! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy18:03

    witam mam pytanie bo mam zamiar ją zrobić :D lecz nie wiem czy jeden pomidor ma być czy może być więcej- może ktoś już próbował :P

    OdpowiedzUsuń
  9. czytasz w moich myślach, zastanawiałam się ostatnio nad dobrą sałatką z brokułami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam sałatkę brokułową :)
    robię ją na dwa sposoby: brokuł, ser żółty, szynka, kukurydza, papryka, sos czosnkowy
    oraz brokuł, pomidor, jajko (wszystko pokrojone na większe kawałki, ułożone na półmisku i polane sosem - mniam ;)

    Polecam Ci też bardzo prostą i lekką, świeżą sałatkę, która nadaje się także na grilla:
    - makaron "łezka", kółeczka lub inny drobny
    - ogórek zielony
    - koperek
    - jogurt naturalny pół na pół z majonezem
    - sól, pieprz
    U mnie wszyscy, którzy już mają dosyć sałatki greckiej lubią właśnie tą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno skorzystam z Twojego przepisu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mniam :) ja znam akurat inny przepis gdzie idą brokuły, szynka, jajka, kukurydza i majonez ;) ale jest genialna ;)) spróbuję na weekendzie tą Twoją zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię brokułów, ale może czas się przełamać i spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem jak smakuje i z pewnością sama taką zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio mama mnie taką uraczyła, ale bez szynki i fety - rewelacyjna :D Sama już miałam o niej pisać posta, ale.. zdjęć brak, bo szybko znikła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy jeszcze nie jadłam brokułów w sałatce, ale chyba pora wypróbować i taką formę ich podania.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://karolinakuchmaci.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  17. replica bags louis vuitton gucci replica handbags a3j10s1f41 guccireplica bags neverfull replica bags lv click resources u2r07b2e47 replica bags delhi pop over to this website l9o88u7p26 replica bags china replica kipling bags l3c47g2a91

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...