04 marca 2013

Mój pierwszy lakier do paznokci eksklusive

Seche Mischievous - lakier kolorowy Seche Creme

 Lakier kolorowy Seche z linie Creme - kolor tradycji. Linia Creme to głębokie, eleganckie odcienie kryjące bez dodatkowych efektów metalicznych czy brokatowych do jednowarstwowego nakładania.
Pamietaj maluj tylko jedną warstwę kolorowego lakieru !
Szybkoschnące lakiery Seche FAST DRY ONE COAT -to lakiery kolorowe o doskonałej pigmentacji, która gwarantuje perfekcyjną aplikację i pełne krycie zaledwie po jednej warstwie lakieru. Paleta aż 33 ponadczasowych barw, zadowoli każdą, nawet najbardziej wymagającą kobietę. Atrakcyjna paleta barw obejmuje linie Creme - kolor tradycji - głębokie, eleganckie odcienie kryjące bez dodatkowych efektów metalicznych czy brokatowych i linie Shimmer - metaliczne lśnienie - barwne lakiery o intrygującym subtelnym, metalicznym połysku.


 

Możecie się śmiać, ale jest to mój pierwszy lakier do paznokci z tak zwanej wyżeszej półki. Dotychczas w mojej kolekcji można było znaleźć takie nie przekraczające 10 zł i raczej słabe jakościowo. Chociaż nie powiem czasem te tańsze też są warte uwagi. Tak czy inaczej chyba znam jeden z powodów zniszczenia płytki paznokciowej - nie raz skusiłam się na promocję :/
W szklanej solidnej buteleczce o pojemności 14 ml mieści się lakier Seche. Mimo swych dużych gabarytów pędzelek ma zgrabny i wygodny. Bardzo fajnie się nim operuje, chociaż i tak umazałam sobie palca - standard :P


Już jedna warstwa starcza by pokryć całkowicie płytkę. Przy tak ciemnym kolorze jest to dla mnie cudem.
Przyzwyczajona jestem do nawet 3 warstw, co czesto sprawia kłopot i ze zmywaniem i z odciskaniem wszystkiego czego się tknę. Tu nie było tego kłopotu, chociaż trzeba te pół godzinki odczekać, by wszystko ładnie się zaschło.  Mam wrażenie, że dodano do lakieru jakiegoś utwardzacza, bo paznokcie mam wręcz sztywne, co jest dużą zaletą jak dla mnie.



Największą tajemnicą jest dla mnie kolor Mischievous. Na zdjęciach i w sztucznym świetle jest wręcz czarny. Kolorówka ze strony ukazuje ciemny brąz, a po rozmazaniu na papierze widać, że to śliwka.

To taki bardziej Mysterious ;P


Trwałość to średnio 3 dni bez używania żadnych wspomagaczy, czy to pod , czy to nad.
Nie odpryskuje, a raczej ściera się od końcówek poczynając. Klawiatura i zmywanie naczyń robią swoje.


Z możliwości testowania tego lakieru jestem bardzo zadowolona. Dzięki Malince mogłam poznać jaka duża różnica jest między zwyklaczkami z przeceny, a troszku droższymi i zarazem lepszymi jakościowo kolorkami do paznokci.




Ps. zdjęcia wymienię, bo kompletnie mi nie wyszły :/ Tak to jest jak się trzyma ciężki aparat jedną ręką :/

14 komentarzy:

  1. Świetny, głęboki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za rezcenję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ale mocny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow mistyczny odcień...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy06:58

    kolor dla mnie za ciemny , ale dla osób straszych jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny ma kolorek, taki głęboki..

    OdpowiedzUsuń
  7. Kooknij jeszcze w słońcu na lakier, pewnie wtedy będzie zmieniał kolor i pewnie zależne będzie od kolorystyki ciuchów, które będziesz przy nim nosić :)
    Jedna warstwa... Mmm. Chciałabym tak ze swoimi :D
    Jak będzie kasa, to popatrzę za tymi droższymi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wychodzi na to że ten lakier ma trzy kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wczoraj dostałam czerwony i jestem bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...