23 czerwca 2014

Aloesowy żel do higieny intymnej - Equalibra

Jaki wstęp będzie pasował do żelu do higieny intymnej ? - "Idź się podmyj" ? "Skorzystaj ze specjalnego żelu bo Ci ....śmierdzi" ?
Nie no nie będę tu takimi prostackimi frazesami rzucała. Wstępu po prostu nie będzie ;)


ALOE CLEANSER FOR PERSONAL HYGIENE
(na necie spotkałam się także z nazwą ALOE DETERGENTE INTIMO, to to samo)




PRODUCENT: equilibra
POJEMNOŚĆ: 200 ml
CENA: ok. 15 zł

Aqua (Water), Aloe Barbadensis  Leaf Juice (sok z liści aloesu), TEA-Lauryl Sulfate (TLES), Ammonium Lauryl Sulfate (ALES), Lauramidopropyl Betaine(antystatyk, działanie oczyszczające i odżywcze), Glycerin, Calendula Officinalis (Flower) Extract (ekstrakt z nagietka lekarskiego), Lactic Acid (humektant), Coco-Glucoside(emulgator), C12-13 Alkyl Lactate (emolient), Gliceryl Oleate (emolient), Polyquaternium-7(działa antystatycznie), Parfum (zapach), Propylene Glycol (rozpuszczalnik, nawilżacz), Phenoxyethanol (konserwant), Banzoic Acid (konserwant), Citric Acid (konserwant naturalny), Sodium Chloride (redukuje nieprzyjemny zapach), Dehydroacetonic Acid (konserwant), Disodium EDTA.(stabilizator)



Parabenów i Alergenów rzeczywiście brak.  Z tymi SLES i SLS to tak troszkę dziwnie, bo niby nie ma, a jednak są zamienniki z tej samej rodziny - TEA-Lauryl Sulfate (TLES)Ammonium Lauryl Sulfate (ALES)
Perfumowanie rzeczywiście bardzo, bardzo delikatne.


OPAKOWANIE

Plastikowa buteleczka ładnie wyprofilowana, aby pasowała do ręki. Bardzo słusznym rozwiązaniem w tego typu kosmetykach pielęgnacyjnych jest pompka. Higieniczność zapewnia nam także nakrętka. Dzięki niej bakteriom trudniej jest wniknąć w skład żelu.




KOLOR i KONSYSTENCJA

Całkowicie bezbarwna postać żelu. Taki typowy żel po prostu.


ZAPACH

Z racji, że jest to kosmetyk, który nie powinien odznaczać się zapachem to jest on tutaj praktycznie nie wyczuwalny. Doszukać się możemy lekkiej nutki aloesu.


DZIAŁANIE

Jest to jeden z niewielu produktów do higieny intymnej tolerowanych przez moje ciało. Nawet papier toaletowy zapachowy potrafi mnie uczulić. Używam go już ponad tydzień i jest naprawdę dobrze. Świetnie myje i odświeża. Łagodzi lekkie podrażnienia. 


Na wizażu inne opinie, także pozytywne :) http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=49961



Polecam! Testowała alergiczka naczelna ;)

EDIT : Dla Karoliny i Roberta ;) - PH 4,7 :)

* Testowanie możliwe dzięki APS Import Export Sp. z o.o.



8 komentarzy:

  1. Nie dla mnie ;c niestety na kosmetyki z aloesem mam uczulenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę go :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, nie wiedziałam, że mają też taki żel ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście niby prawie SLS, ale jakieś detergenty muszą być.
    Nie próbowałam jeszcze niczego z tej firmy, choć zaczyna mnie ona ciekawić - właśnie dzięki blogom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wstęp którego nie ma wymiata :D Powinnaś układać hasła reklamowe :D Ja jestem wierna żelom z Ziaji a tego widzę po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji używać jeszcze żadnego produktu z tej firmy, ale widzę, że ten żel jest bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy11:23

    Nie znam w ogóle firmy, ale opakowanie mnie zachwyciło :)
    Obserwuję i zapraszam do polubienia mojego bloga, jeśli Ci sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się i obecność pompki i zatyczka, która nawet ten aplikator chroni. Chwalę, chwalę. Dobre mycie, łagodzenie podrażnień i brak uczuleń - brzmi pozytywnie. Póki co mam szampon tej marki, ale jak się przekonam to sięgnę po więcej ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...