13 listopada 2012

Inglot, Lakier do paznokci nr 39

 Inglot Nail Enamel

16 ml

Cena: 15 zł
(w promocji)


 W moim kręgu znajomych lakiery z tej firmy uważane są za jedne z najlepszych. Mają bogatą ofertę kolorów i są dostępne w każdej drogerii i galerii handlowej w postaci osobnego stoiska.
Postanowiłam wypróbować kolor czarny nr 39.
 Jest to chyba jeden z pierwszych wypustów lakierów tej firmy, bo widzę, że w ofercie jest już nie dostępny.
I miałam rację, właśnie przeczytałam, że ten kolor został wycofany przez producenta i zastąpiony numerem 953.





PLUSY:
+ ładnie się rozprowadza
+ wygodny pędzelek
+ błyskawicznie schnie
+ lekka konsystencja
+ nie zawiera szkodliwych substancji
+ nie zasycha w buteleczce
+ wydajny
+ długowieczność :P
+ ładnie połyskuje

MINUSY:
- trzeba nałożyć przynajmniej 3 warstwy,

TRWAŁOŚĆ: 3 dni



MOJA OCENA: 5,5 / 6 pkt

Doszły mnie jednak słuchy od innych blogerek, że lakiery Inglot znacznie się pogorszyły jakościowo.
Na internecie, też widzę coraz więcej negatywnych opinii.
Trzeba będzie to koniecznie sprawdzić !
A tym czasem zostawiam w szufladzie swój obecny lakier, bo jeśli plotki się potwierdzą, to już mogę nie trafić na taki świetny.

3 komentarze:

  1. miałam dużo fajnych lakierów, odstawiłam je na miesiąc , otworzyłam parę dni temu a to nie lakiery tylko jakaś jedna wielka gumowa mazia ! ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z inglota? eh... czyli jednak prawda, że się pogorszyły.

      Usuń
  2. 3 warstwy to dla mnie troche za dużo. ale mam inny kolor z inglota i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...