08 grudnia 2016

Rafaello na ciasteczkach

   Większość osób bardzo dobrze zna to proste i szybkie ciacho. Robiłam je już wiele razy, ale dopiero ostatnim razem dopieściłam je w taki sposób, że ledwo zdołałam je obfocić. Zniknęło tak szybko jak je zrobiłam ;)

Przepisem podzielę się z Wami. Pamiętajcie o szczegółach. Są ważne !







SKŁADNIKI:


U mnie blaszka mała 25 x 30 cm.
  • 350 g herbatników.  Bonitki maślane z Biedronki idealnie się do tego nadają. Wychodzi dokładnie półtora paczki.
  • 1 litr mleka
  • 2 budynie śmietankowe
  • 200 g białej czekolady
  • 500 ml schłodzonej śmietanki 30% do ubijania
  • 2 łyżki cukru pudru
  • 4 łyżki cukru
  • 2 śmietan fix'y
  • wiórki kokosowe
  • płatki migdałów

PRZYGOTOWANIE:


Blaszkę wyłóż papierem do pieczenia i ułóż warstwę ciastek.
Zagotuj 750 ml mleka, a w pozostałym mleku rozmieszaj budynie z cukrem. Do gotującego się mleka dodaj połamaną białą czekoladę. Mieszaj do rozpuszczenia i do momentu zagotowania się mleka. Przelej wymieszany budyń z mlekiem i cukrem do gotującego się mleka i ponownie zagotuj.
Połowę gorącego budyniu przelej na wyłożone herbatniki. Wyłóż drugą warstwę ciasteczek i na nią drugą połowę budyniu.  Zostaw do ostudzenia !
Włóż do lodówki na 3 godziny.



Śmietankę ubić na sztywno, Pod koniec ubijania dodaj cukier puder i śmietan fix'y. 
Ubitą śmietankę wyłożyć na wierzch ciasta i posypać wiórkami oraz migdałami.


Odstaw na 0,5 godzinki do lodówki i ciesz się smakiem :D

9 komentarzy:

  1. Musze je zrobić :o) wygląda pysznie :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mnie :) dawno mnie u Ciebie nie było, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglada na smakowite. I banalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rydym yn darparu ateb ar gyfer trin problemau iechyd amrywiol, drwy ddefnyddio cyffur a ddarparwyd a gall grawn wella'r clefyd yn llwyr.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznie wygląda, będzie pasować do herbatki zaparzanej na naszej filtrowanej wodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi smaka narobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda przepysznie, koniecznie muszę taki sposób spróbować.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...