08 grudnia 2016

Rafaello na ciasteczkach

   Większość osób bardzo dobrze zna to proste i szybkie ciacho. Robiłam je już wiele razy, ale dopiero ostatnim razem dopieściłam je w taki sposób, że ledwo zdołałam je obfocić. Zniknęło tak szybko jak je zrobiłam ;)

Przepisem podzielę się z Wami. Pamiętajcie o szczegółach. Są ważne !







SKŁADNIKI:


U mnie blaszka mała 25 x 30 cm.
  • 350 g herbatników.  Bonitki maślane z Biedronki idealnie się do tego nadają. Wychodzi dokładnie półtora paczki.
  • 1 litr mleka
  • 2 budynie śmietankowe
  • 200 g białej czekolady
  • 500 ml schłodzonej śmietanki 30% do ubijania
  • 2 łyżki cukru pudru
  • 4 łyżki cukru
  • 2 śmietan fix'y
  • wiórki kokosowe
  • płatki migdałów

PRZYGOTOWANIE:


Blaszkę wyłóż papierem do pieczenia i ułóż warstwę ciastek.
Zagotuj 750 ml mleka, a w pozostałym mleku rozmieszaj budynie z cukrem. Do gotującego się mleka dodaj połamaną białą czekoladę. Mieszaj do rozpuszczenia i do momentu zagotowania się mleka. Przelej wymieszany budyń z mlekiem i cukrem do gotującego się mleka i ponownie zagotuj.
Połowę gorącego budyniu przelej na wyłożone herbatniki. Wyłóż drugą warstwę ciasteczek i na nią drugą połowę budyniu.  Zostaw do ostudzenia !
Włóż do lodówki na 3 godziny.



Śmietankę ubić na sztywno, Pod koniec ubijania dodaj cukier puder i śmietan fix'y. 
Ubitą śmietankę wyłożyć na wierzch ciasta i posypać wiórkami oraz migdałami.


Odstaw na 0,5 godzinki do lodówki i ciesz się smakiem :D

17 komentarzy:

  1. Musze je zrobić :o) wygląda pysznie :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mnie :) dawno mnie u Ciebie nie było, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglada na smakowite. I banalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie wygląda, będzie pasować do herbatki zaparzanej na naszej filtrowanej wodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi smaka narobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda przepysznie, koniecznie muszę taki sposób spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. This article will help you in overcoming various acute and chronic diseases, click here walatra gamat emas kapsul

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę się rozpływa ale wygląda na zjadliwe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już nie raz piekłam rafaello ale na ciasteczkach jeszcze takiego nie jadłam. Muszę koniecznie spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ pyszność

    OdpowiedzUsuń
  12. Spróbuje je na pewno zrobić, bardzo ciekawe rafaello :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wygląda, uwielbiam takie słodkości :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam rafaello! https://agnieszkajagusiak.pl/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...