06 października 2015

Może nad Morze ? - Koszalin

Mija już prawie miesiąc. Większość już pewnie sądziła, że nie wspomnę słowem o Koszalinie. Bez obaw. Nie mogłabym zapomnieć o tych wspaniałych osobach, które tam poznałam. Ostatnio wszystko robię na ostatnią chwilę, więc norma ;)



Wpadłam do Park Caffe godzinę spóźniona. Czy jestem, aż tak przewidywalna, że Milena sie nie zdziwiła ? :P Agnieszka też nie krzyczała, choć to była już połowa jej "czasu antenowego". Przyjęła mnie ciepłym uśmiechem i wprowadziła w zabawę zapoznawczą.



 Ta zabawa i (za) krótka rozmowa z Dietetykiem Natalią Jaśkiewicz-Jeleń, były dla mnie punktami, które najbardziej zapadły mi w pamięć. W końcu ktoś mi odpowiedział dlaczego dorośli nie powinni pić mleka, a dzieci jak najbardziej.



Nie oznacza to, że reszta była niefajna. Było świetnie pod każdym względem. Dziewczyny okazały się nad zwyczaj otwarte. Czasu nam było mało żeby się nagadać. Wyobrażam sobie co by się działo jakbyśmy spotkały się przy piwku. Noc nie przespana (?)

Udało mi się zapoznać z całkiem nie znana mi wcześniej marką Plus Dla Skóry. Roksana  przyjechała z całym koszem kosmetyków do macania, oraz opowiedziała jak co działa.
Roksana i kosz kosmetyków Plus Dla Skóry


Pisać bym mogła bez końca, ale dosyć mielibyście mych OCH'ów i ACH'ów, więc przejdę od razu do zdjęć :D

Milena - Cytryniaki



Agnes

Szalona Ewa ;)


Buba broi ;)



Na koniec podziękowania ! Magda i Milena odwaliłyście kawał dobrej roboty. Było to wasze pierwsze spotkanie, pierwsza organizacja i postawiłyście sobie poprzeczkę wysoko.

UCZESTNICZKI

1. Monika Były sobie świnki trzy
2. Marta Buba
3. Roksana Dzwoneczkowy Raj Mamy
4.Gosia Młoda Żonka
5. Ewa Anielove
6. Iza Nianio born to be wild
7. Agnes magnesik.eu
8. Klaudia Niezłe Ziółko
9. Ania - http://zycnieumieracania.blogspot.com/ 
10. Anita Odkrywka przewodnik dla Mam
11. Ania Mamamusia i łobuziaki
12. Kamila Miszmasz Paczajki
13. Daria Ja Matka Niedoskonała

Wszystkie jesteście super :)

A Magdzie dziękujemy za śliczne fotki :)



6 komentarzy:

  1. fajna relacja, fajnie, że w spotkaniu uczestniczyła Pani dietetyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze że spotkanie udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. widze ,że spotkanie aię udało :) świetny pomysł z plakatem :) Na naszych spotkaniach też jest mnóstwo radosc i pozytywnie zakreconych kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moltes gràcies per la informació pot ser útil per a nosaltres salutació saludable sempre


    Obat Leukimia

    Obat Herbal Kista

    Zahra Herbal

    Obat Jantung Bocor

    Obat Penyubur Kandungan

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...