10 listopada 2014

SOS Multiregenerujące mleczko do ciała - Eveline Cosmetics

Wszechogarniające zimno przenika nawet przez ubrania, sprawiając, że skóra staje się szorstka, sucha i nieprzyjemna . Właśnie wtedy zaczynamy szukać balsamów, mleczek, masełek by wzmocnić barierę ochronną skóry (ooo... tekst z reklamy :D) .
Specjalnie na tą nieprzyjemną aurę, która z dnia na dzień wieje zimniejszym wiatrem Eveline Cosmetics wypuściło na rynek kilka nowości. Mają one zadbać o naszą skórę w trybie Extra Soft ;)
Jedno z mleczek przedstawię dziś.




Producent : Eveline

Pojemność: 350 ml
Cena: 13,00 zł
Dostępność: Rossmann, Eveline
Przeznaczenie :bardzo sucha skóra


SZWAJCARSKA RECEPTURA
5x KWAS HIALURONOWY
5% UREA

głęboko i długotrwale nawilża
niweluje szorstkość skóry 

Mleczko do Ciała Extra Soft SOS zostało stworzone specjalnie dla potrzeb bardzo suchej skóry, która szybko traci wilgoć i wymaga profesjonalnej, intensywnej pielęgnacji.


BOGACTWO SKŁADNIKÓW AKTYWNYCH
Formuła mleczka oparta jest na szwajcarskiej recepturze, która dzięki wysokiej zawartości mocznika, uznawana jest przez dermatologów za
jedną z najskuteczniejszych metod przywracania skórze wysokiego poziomu nawilżenia.

BIO-HYALURON 4 D – wysokie stężenie! KWAS HIALURONOWY głęboko nawilża skórę i zatrzymuje wodę w komórkach. Idealnie wygładza, ujędrnia, uelastycznia i pozwala skórze zachować młody wyglad.
MOCZNIK (5% UREA) długotrwale nawilża, ułatwia przenikanie składników aktywnych w głąb skóry sprawiając, że jest nawilżona, gładka i aksamitna w dotyku.


INNOWACYJNA RECEPTURA ZAWIERA RÓWNIEŻ: algi laminaria, hydromanil, masło shea, olejki makadamia i sojowy, oligoceany,witaminy A, E, F, D-panthenol i alantoinę.

EFEKTY STOSOWANIA*
Redukcja szorstkości skóry 98%
Głebokie nawilzenie 94 %
Wygładzenie 86%
Odżywienie 77%


Mam wrażenie, że wszystkie kosmetyki opatrzone informacją "szwajcarska receptura" mają podobny design - czerwono biały. Znam przynajmniej dwie firmy, które wypuściły na rynek podobne balsamy. 
To Eveline wyróżnia się bardzo poręczną pompką, która do końca działa sprawnie, bez zacięć.

Jako, że jest to mleczko, konsystencja jest leciutka. Trzeba nałożyć trochę więcej niż balsamu, bo jest mniej treściwe, ale wchłania się za to błyskawicznie. Możemy natychmiast zakładać ubranie bez obaw o tłuste plamy. 

Siedzę i wącham ręce starając się określić zapach. Jest świeży, lekko słodki, lekko morski....Na pewno specyficzny. Utrzymuje się długo na skórze.


Działanie moim zdaniem jest dobre, a nawet bardzo dobre. Zasługuje na miano wielkiego SOS, które widnieje w centralnym punkcie opakowania. 
Producent obiecuje nam:
  1. Redukcja szorstkości skóry - efekt natychmiastowy, potwierdzam!
  2. Głębokie nawilżenie -  z pewnością nawilżenie, a nie natłuszczenie. Nie jestem tylko pewna jak głębokie ;)
  3. Wygładzenie - jest redukcja szorstkości, jest nawilżenie to i czujemy gładkość.
  4. Odżywienie - wystarczy używać raz dziennie, a możemy to zauważyć.
Wszystkie warunki spełnione!


Mleczko warte uwagi. Cena niska, pojemność duża, producent dobry. Nic mi więcej do zachęty nie trzeba.

Ktoś miał z nim do czynienia?

13 komentarzy:

  1. Jak zużyję swoje smarowidełka wszystkie to pewnie po niego sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i potwierdzam - jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To i ja polecę mojej kobiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytając Twoją opinię, dochodzę do wniosku, że byłby to balsam idealny dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widziałam go wcześniej, ale chętnie wypróbuje go ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ogromne;) osobiscie chyba wole mniejsze, szybko sie nudze i tak babie dogodzic;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam nigdy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, ogólnie dawno nie używałam tej marki. Zaciekawiłaś mnie zapachem, nie lubię lekko morskich woni w kosmetykach, ale za to lekko słodkie już tak:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam i nie zapowiada się, żeby szybko trafiło w moje zbiory - mam ogromne zapasy różnych smarowideł do ciała :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tylko wykończę moje pootwierane balsamy skuszę się na ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy go nie stosowałam ale bardzo chętnie go wypróbóje, a co ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie ostatnio je dostałam i jest bardzo przyjemne, mogłoby mieć jedynie nieco lżejszy zapach, bo jest bardzo intensywny wg mnie - choć mimo wszystko ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam je i czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...