08 lipca 2013

100 dni do lepszego brzucha! z Niebiesko-szarą

Ledwo co wczoraj po omieżeniu się stwierdziłam, że mój brzuch wymaga solidnej pracy, a tu proszę dziś zaczęła się akcja Niebiesko-szarej.


Oczywiście dołączyłam :) i Wy też możecie ! Klikając na logo zapoznacie się ze szczegółami.

Urlop dokladnie za miesiąc. Do tego czasu oczywiście nie będę mieć wymarzonego płaskiego brzuszka, ale na pewno będzie wyglądał lepiej niż teraz. No, a przynajmniej mam taką nadzieję.
Dziś już jestem po 10-cio minutowym treningu brzucha z Mel B. i kilku filmikach z ćwiczeniami z youtube.
Żołądek mi wariuje, zgagi i te inne... To taki system obronny organizmu. Zawsze tak mam gdy metablizm przyśpiesza. Po kilku dniach mija i dlatego wiem, że trzeba po prostu przetrzymać ten czas.


Na fb można także dołączyć do wydarzenia https://www.facebook.com/events/1389875284562525/#
Tam właśnie będa udzielane praktyczne porady na temat zgubienia zbędnej oponki :)

Dam radę, wiem, że dam !!!

5 komentarzy:

  1. Ja odpadłam już chwilę temu :( Teraz jestem przeziębiona :P (tak wiem, że mamy lato, a ja chora :)) Ale jak się wykuruję to zacznę jeździć na rowerze i ćwiczyć, ale już nie będę prowadzić zakładki Odchudzanie, bo to bez sensu... :) Nie chce się katować, a po prostu muszę się pilnować, żeby gorzej nie wyglądać. A jak trochę schudnę to będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie byłam odrobinę chora i pojechałam nad rzekę i teraz jest jak jest :P W takim razie czekam na aktualizację zakładki, może akurat byś coś sobie u mnie wybrała ;)
      No i oczywiście trzymam za ciebie kciuki! :*

      Usuń
  2. dasz radę, dasz radę

    OdpowiedzUsuń
  3. dasz rade:) zapraszam na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w postanowieniu :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. Dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...